intervjuv nuu

Har haft nationellt engelska prov idag och jobbat en sväng och nu ska jag strax på intervjuv om jordgubbsförsäljning! Sen blir det stallet direkt och fixa och så kommer equteraputen idag igen. Hoppas hon tycket det blivit bättre, känns stor skillnad iallafall.

Igår övningskörde jag till karlstad och hämtade 2 nya sadlar.. Skulle egentligen hämtat hem och provat min förra igen men det var en som var intresserad av den så den fick stanna så tog jag med en prestige versaille i en mindre storlek och en prestige roma. Tror mest på versaillen så isåfall blir det nog en ny sån i svart, fanns bara en brun hemme så testar den så får jag åka och byta till en svart om den passar.
Gör ett sista försök annars tänker jag anmäla mej till sadelutprovning om 2 veckor :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0