hoppträningen idag

Gick sådär, Scarlet lyssnade inte för fem öre på mina avsaktningar i början, fick inte stopp! Och jag red inte särkilt bra, vinglade iväg och sådär några gånger men ja helt okej gick det väl. Tyckte vi var lite många, man fick liksom svänga och stanna hela tiden,känns som man bara sitter och drar. Men besviken på mej själv som red så dåligt, tappade typ lusten för den där jävla sadeln men skulle skitit i de, men nya tag och bättre ridning från min sida får de bli på söndag då vi ska träna i botorp!

Har beställt hem en gelpadd nu till sadeln som ska höja den fram för den ligger inte bra.. Har haft den 2 veckor det är ju seriöst otroligt! Men den ligger nästa helt på manken när jag sitter i den och det är verkligen inte bra, vill inte ha någon sadel som ligger halvdant en sadel ska ligga bra! Dock blir min mamma tokig på att alla sadlar bara passar några veckor så hon vill gärna inte åka in och köpa nytt vilket jag kan förstå det vill inte jag heller, kan ju bara inte ha varit bra utprovningar.. Men testar med denna padd iallfall annars vet ja inte, får ja åka in på något vis och lär ju få jobba ihop lite pengar för vill helst ha en prestige isåfall och finns enbart nya. Och får ju tyvär inte ut nypriset för denna fast den bara är använd några veckor. Men hoppas de funkar bättre med padden hur som helst!

Ska plugga lite nu och vänta på att rikard kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0