Botorp och galen hoppning :)

I torsdags red jag och angelica till botorp. Det gick väldigt bra faktiskt! Att gå under tunneln tyckte Scarlet var läskigt först då det kom lastbilar ovanför men sen sprang hon igenom den av sej själv. Det läskigaste var stenar som ställts ut längs grusvägen för att hindra bilar att åka där haha ;) Red sen på hoppbanan där, älskar att rida där det är så stort :)

Sen idag då skulle jag ha hopptränat i botorp men strök mej. Scarlet växer just nu, hon är väldigt hög bak så jag antar att hon gör det iallafall ;) Och hon känns inte helt som vanligt, igår var hon galen när jag hoppade henne hemma. Dels för att hon vilat dagen innan men sen stog hon liksom still och studsade och gick inte att svänga, ryckte tyglarna ur handen på mej, fick inte ta i henne alls. Hoppade typ en gång med långa tyglar och en gång med en hand, haha så.. Hade inte fått ut nåt av den träningen, hon kanske har växtvärk. Sen kände jag i torsdags också att hon började studsa när jag skulle svänga i det varvet så känns som nåt inte stämmer riktigt så det kändes inte rätt.
Fast ångrar mej nästan nu för är så sugen på att träna! ;)

Hon sänkte också ryggen när jag tryckte på ett ställe. Så får se om hon ska få ta de lite lugnt ett tag+få en massage :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0