vilken jäkla helg

Var på 18 års fest hos lisa som fyllde år i lördags. Var jättebra ända tills jag märker att alla mina saker var borta! Min väska med plånbok, pengar, nycklar, cider o annat! Då hade några som bodde under vart inne på festen och snott med sej min väska och en till! Gick ner och sökte igenom deras lägenhet och mycket riktigt så låg den där i en garderob.. Var världens största idiot till tjej, började slåss och ja det var helt galet. Fick tillbaks allt utom mina nycklar och mascaror.. Var så sjukt arg!
Iallafall så hade killen under kontaktat tjejen som tagit dom och fått tilbaks dom igår så nu har jag dom, tur.
Sen åkte jag till rikard och skulle festa vidare där, nej men då kommer det en jäkla idiot och slår sönder glaset på våran entre dörr! Alltså herregud, vilken helg?! Men jaja det var trevligt annars och nu har det ju löst sej så!

I fredags var det ju skolavslutning också så då var det också fest :)
Lite bilder från helgen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0