rejäl avflugning

flög av Scarlet ordentligt igår! Skulle rida ut, ensam smart som jag är när jag enbart ridit 2 ggr efter vilan. Hon började bråka redan på stallplan men sedan kom vi iväg men kom upp för backen sen vände hon och satte av i galopp och bockade nerför backen. Brukar ju faktiskt lyckas sitta kvar men var inte tillräckligt snabb och fick inte upp huvudet på henne och i neförsbacke också så då flög jag ordentligt ner i gruset, gick bra lite skrapsår hehe de känns en del så att säga ;)
Så nu har jag flugit av henne på ''riktigt'' också, faan också!! haha

Haft stallet nu på morgonen får se om jag rider senare eller om hon får vila, lite orolig för hennes ben så som hon rejsade runt igår efter jag ramlat av. Men syntes inget i hagen iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0