pay and jumps

har planerat in nu att försöka åka på en pay and jump i örebro den 27! finns även en den 20 men det är ju om bara en vecka så jag vet inte.. Men kanske att jag skulle kunna åka på den med och hoppa 40 cm eftersom vi inte är igång för fem öre och sen kanske hoppa 70 cm den 27, får se! Kanske ställer fram några hinder idag och ser hur det känns att hoppa lite, annars någon annan dag i veckan.
Har ju bestämt mej för att inte planera in något för det blir ju alltid något då men nu är det ju iallafall inte långt dit. Sen tror jag att jag enbart ska åka på pay and jumps det här året och sen börja tävla lokalt nästa år. Är ju så fruktansvärt dyrt med licens och allt nu så det känns lite onödig när jag bara isåfall kommer hinna starta någon enstaka tävling i höst. Så så får det bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0