kollat hoppning

Var i stallet iförmiddags och borstade Scarlet + gick över bommarna. Sen åkte jag till angelicas stall och kollade när hon hoppade sin nya häst och en till :) När jag kom hem såg jag att jag hade fått lön, trodde inte jag skulle få det den här månaden så det kändes bra haha! Har knappt några pengar så det satt fint!
Har inte ätit sen imorse så är sjukt hungrig nu och håller på och göra mat, färskpotatis och köttbullar, så jäkla gott med färskpotatis!

Imorgon ska jag ta mej upp ganska tidigt och åka och rida för börjar jobba sen kl 13.45! Första jobbpasset med jordgubbsförsäljning. Lite segt med eftermiddagspass till 20.00 en fredag men men!
Har också insett att det inte är så långt kvar tills jag fyller år, tror faktiskt bara 7-8 veckor så på måndag ska jag komma ihåg att åka förbi körskolan (om jag inte hinner imorgon) och boka några körlektioner. Har redan betalt för 10 st så ska försöka boka in de flesta så jag kör kanske 2-3 ggr per vecka och boka in att gå på riskettan. Sen ska jag ta och börja läsa i teoriboken igen och börja plugga lite på det med, måste börja göra mej redo nu känner jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0