jobb idag med

Gick ganska bra första dagen på jobbet igår, roligt så länge det är mycket folk annars blir det lite segt. Dock har vi fått lite dåligt med information och dom i butiken också så känns inte som man har full koll på allt men de ska väl funka.
Blev tvungen att jobba idag med fast jag inte skulle då ingen annan kunde. Väldigt roligt också att min mobilldaddare var hemma hos rikard och eftersom jag fick jobba sov jag hemma men hade inget batteri i mobilen så fick gå upp kl 6 imorse och ta moppen i spöregnet till degerfors. Nu regnar det ännu mer och ska snart åka härifrån till jobbet, kommer bli bra blöt! Känns ju inte som det blir mycket jordgubbar sålt i de här vädret heller.
Skulle verkligen behöva rida ut Scarlet idag också men slutar inte förrän kl 16 och måste ju ha någon att rida med så kan bli svårt tyvärr får se.. Sen ikväll blir det fest för angelica och fira henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0