min födelsedag!

firade ju här hemma i lördagskväll, bjöd på mat och cheesecake först sen fest! blev ingen ugång utan hade fest hemma hela kvällen istället. blir utgång om 2 veckor när mican fyller och det är italo brothers!
kvällen var väl iallfall ganska trevlig, att bara ha middag var nog trevligast faktiskt ;)
 
hade kalas hemma hos pappa sen i söndags med släkten och vänner. Har fått många fina och bra presenter (även i lördags), 2 armband som jag ääälskar, örhängen, halsband, parfym, presentkort på hööks, godis och body lotion och lite sånt, pengar. Sen av Rikard fick jag välja på en tatuering eller en dag på en horse show i göteborg eller stockholm, har inte bestämt mej än! Vet ju inte helt vad jag ska ha för tatuering heller så måste fundera lite.
 
Sen fick jag en bil !! Av farmor hennes bil hon ska inte köra så mycket mer :) Förväntade mej inte en bil direkt, blev såklart jätteglad för det! Så bara körkort nuråå!
 
har inga bilder från kvällen på datorn men här är lilla bilen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0