karlstad

vart i karlstad idag, följde med rikard til massa mc butiker och sen åkte vi till hööks där jag köpte ett longeringsystem, martingal med snabbknäppe och ett rundsytt remonträns som fanns kvar! de har ju utgått ur sortimentet tror jag men ett var kvar, dock lite ''nopprigt''  kvaliten är ju inte den bästa direkt.
 
skulle också behövt köpa en longergjord. sen ville jag ha en tävlingsskjorta men den är alltid slut i storleken så får beställa istället!
 
mitt silvirga linne jag beställde från gina tricot kom inte idag heller, de var tydligen slut :( så himla tråkigt de var hur fint som helst ju!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, ja hon kom därifrån. Till oss sa dom att det bara var 2 som provridit men jag har fått reda på 6 stycken genom bloggen... Skulle du vilja berätta hur hon var när du provred? :)

2012-08-09 @ 20:28:22
URL: http://AmaNor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0