dessa kiropraktorer

går det inte så bra med! En som jag haft tilll Contessa som är super skulle kommit i söndags men så blev hon såklart sjuk.. JAG OCH MIN TUR ALLTSÅ! Det är inte mycket som går bra för tillfället. Så hon kommer inte förns om nästan 2 veckor om jag inte får ut en annan den här veckan som jag väntar svar från, hoppas på de! Måste igång nu!
Lånat hem sadlar också som jag tänkt hon skulle hjälpt mej med, och den som verkar ligga bäst? En jäkla ful wintec haha vill inte ha den, men tänker såklart mest på min häst som ska få de bra. Så vi får se vilken de blir, ska skritta lite mer i dom olika eftersom de är allt jag typ kan göra för tillfälllet.

Slutade skolan 10 idag, skönt, är dock fortfarande kvar och tänkte käka mat först för jag orkar inte göra egen hehe. Sen hem och till stallet och prova lite sadlar igen.




Kommentarer
Postat av: fanny

vill du göra ett bloglovinbyte?? :)

2012-04-21 @ 00:49:06
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0