dagen

Scarlet var inte halt idag alls så tömkörde henne på banan. Dock är det fortfarande något som inte stämmer i kroppen på henne hon har korsgalopp i vänstervarv hela tiden med bakbenen och vände in mot mej flera ggr + att hon reste sej 2 ggr. Och tyvär ändrade vi fram tiden till v.16 eftersom jag inte kunna känt på henne, men måste ha henne kollad tidigare för vill inte rida när det verkligen märks att de är något. I värsta fall får jag rida ut i 2 veckor rakt fram.
Idag var jag som sagt och förnyade mitt pass, varför blir man aldrig snygg på sådana bilder? Haha usch! Jobbintervjuvn gick väl sådär.

Imorgon blir det lite jobb, bara 1,5 timme och Scarlet vet jag inte vad jag ska göra men någon form av motion iallafall vad som nu går att få till. Problem problem..
Ska kolla bigbrother nu sen inta sängen och vänta på att mina goding kommer efter jobbet ;)



Hon var väldigt tjafsig med bettet också, vet inte om de beror på att hon känner de mot tanden (men tror inte de ligger an direkt där men komma åt litegrann gör det säkert) eller om de beror på att hon inte kan svänga ordentligt osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0